ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι η αίτηση επιστροφής, δεν υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, όπως αυτή αποδεικνύεται από τα έγγραφα παραλαβής και ότι όλα τα προϊόντα, για να μπορέσουν να επιστραφούν, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, για τα οποία δε χωρεί αντικατάσταση ή δεν επιθυμείτε πια αντικατάσταση, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, με τον ίδιο τρόπο που έχουν εξοφληθεί.
Στην περίπτωση δικού μας λάθους σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

Επιστροφές σε κωδικούς που είναι σε προσφορά ή μέρος προωθητικής ενέργειας δεν γίνονται αποδεκτές.

Επιστροφές προϊόντων που έχουν παραγγελθεί ειδικά για εσάς (προϊόντα κατόπιν παραγγελίας) δεν γίνονται δεκτές.

Περαιτέρω, θα χρειαστεί να παραδώσετε το προϊόν στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς στο χώρο σας, μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την αρχική παράδοση του. Εμείς αφού εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το συντομότερο δυνατό και πάντως εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής τουΠέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.
Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε ακολουθείτε πάντα τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1. Με το που παραλάβετε το δέμα σας και διαπιστώσετε ότι ένα ή και περισσότερα προϊόντα είναι σπασμένα θα πρέπει την ίδια μέρα να μας καλέσετε στο 2311829989 και να μας ενημερώσετε ή στέλνετε ένα email στο support@e4all.gr με θέμα “Παραλαβή Ελαττωματικού Προϊόντος”.
Βήμα 2. Καλείτε την ημέρα παραλαβής μόνο την εταιρία courier που σας παρέδωσε το δέμα και ενημερώνετε ότι παραλάβατε ένα δέμα εντός της ημέρας με σπασμένο προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε για αντικατάσταση.
Βήμα 3. Συσκευάζετε το προϊόν στο αρχικό κουτί που σας ήρθε η παραγγελία και το παραδίδετε στον courier την ίδια ημέρα.
Βήμα 4. Η εταιρία Courier θα επικοινωνήσει μαζί μας με το που παραλάβει το δέμα, για να ξεκινήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Το αρμόδιο τμήμα του e4all.gr θα σας κρατάει ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω email.
Με το που παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος ή των προϊόντων, το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας, θα επικοινωνήσει μέσω email (support@e4all.gr) για να σας ενημερώσει για τα παρακάτω βήματα που ακολουθούνται σε αυτήν την περίπτωση.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε στείλει με email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή ή αντίστοιχη κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρίας μας.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
Σε περίπτωση που δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το e4all.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.
Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών ELTA COURIER. Και σε οποιαδήποτε περίπτωση εφόσον έχει προηγηθεί μεταξύ μας επικοινωνία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
– στέλνοντας email στο contact@e4all.gr
– τηλεφωνικώς στα: +30 231189989 Δευτέρα έως Παρασκευή 12:00-16:00

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΘΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.

Έξοδα αποστολής: Η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς.
Έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα η αποστολή της. Αν μας έχετε δώσει το e-mail σας θα γνωρίζετε ποια είναι η στιγμή αυτή, διότι θα σας ενημερώσουμε με e-mail για την αποστολή της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που η ακύρωση της παραγγελίας γίνει μετά την έναρξη της αποστολής και πριν την παραλαβή, επιβαρύνεστε με τα ταχυδρομικά έξοδα, έξοδα επιστροφής από τη μεταφορική και τυχόν έξοδα αντικαταβολής (αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή). Αφού αφαιρεθούν τα παραπάνω, το υπόλοιπο ποσό της παραγγελίας θα σας επιστραφεί εντός 30 ημερών.
Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει ήδη την παραγγελία δεν είναι δυνατό να γίνει ακύρωση της παραγγελίας χωρίς επιστροφή των προϊόντων.